Na wolnym rynku liczy się przede wszystkim produkt, który musi być odpowiedniej jakości. Konkurencja jednak nie śpi, a więc każda firma stara się również stworzyć wokół siebie swój specyficzny wizerunek, którym chce zwrócić na siebie uwagę. Stąd właśnie bierze się ogromna liczba różnego rodzaju logo i innych wizualizacji, które mają tworzyć wokół danej firmy i jej produktów, pozytywny klimat. Jeśli jesteś zainteresowany zmianami w tym zakresie na polskim i międzynarodowym rynku, bardzo dobrze trafiłeś.
Nasz serwis jest miejscem, w którym znajdziesz szereg informacji na ten temat.
Jednym z omawianych przez nas tematów, jest rebranding marki agata meble. Do tej pory salony meblowe tej firmy korzystały z nieco innej wizualizacji i logo. Obecnie się to zmieniło, co można zobaczyć już w każdym jej salonie. Salony Agata meble skróciły swoją nazwę do Agaty, a i logo zyskało na odnowieniu poprzez wprowadzenie do niego elementów lekkości i nowoczesności. Zapraszamy do śledzenia kolejnych informacji dotyczących polskich i światowych marek.